گزارش گجت نیوز از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

گزارش گجت نیوز از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهرانبیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای تهران با حضور بیش از ۴۱۷ واحد صنعتی داخلی..
گزارش گجت نیوز از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران
بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاههای تهران با حضور بیش از ۴۱۷ واحد صنعتی داخلی و خارجی در حال برگزاری است.
صنعت لوازم خانگی با توجه به خروج برندهای کرهای از بازار، جان تازهای گرفته است و نامهای بیشتری به جمع تولیدکنندگان این حوزه پیوستهاند. با توجه به حواشی اخیر و البته افزایش قیمتها، پیشبینی میشد بیست و یکمین دوره از نمایشگاه لوازم خانگی رونق چندانی نداشته باشد، اما برخلاف پیشبینیها، حضور بازدیدکنندگان چشمگیر بوده و این رویداد چهار روزه، روزانه میزبان هزاران نفر از فعالان حوزه تولید و البته مردمی است که برای آشنایی با جدیدترین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی، به سمت نمایشگاه راهی میشوند.
نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه و زمانی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی، صبح روز سه شنبه افتتاح شد. بازدیدکنندگان میتوانند همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ برای رویت جدیدترین محصولات برندهای داخلی و البته چندین شرکت بین المللی به محل دائمی نمایشگاههای تهران مراجعه کنند.
حضور پرتعداد برندهای ناشناخته در کنار غول های صنعت لوازم خانگی
از مهمترین اهداف این دوره از نمایشگاه میتوان به استفاده بهینه از ظرفیتسازیها، تقویت روحیه تولیدکنندگان، کمک به ارتقا درآمدهای ارزی، آشنایی با مسائل تجارت بین المللی، توسعه صادرات غیرنفتی کشور، توسعه بازار داخلی کالا و لوازم خانگی، ترغیب آنها به حضور در بازارهای رقابتی و ایجاد شناخت از مقتضیات بازارهای دنیای معاصر اشاره کرد.
علیرغم سردی هوا، افزایش چمشگیر قیمت لوازم خانگی تولید داخل و برگزار شدن نمایشگاه در روزهای غیر تعطیل، استقبال بازدیدکنندگان از این رویداد فوقالعاده بوده است. به گزارش گجت نیوز، حضور برندهای نام آشنای حوزه محصولات الکترونیکی و دیجیتال نظیر جی پلاس، میکرو لب، پارس الکتریک، الکترولوکس، ایستکول، صنام، مادیران، امرسان و تی سی ال بازدیدکنندگان فراوانی را به خصوص از میان قشر جوان، به سمت غرفههای آنها کشانده است.
میتوان این دوره از نمایشگاه را محل حضور برندهای کمتر شناختهشدهای نامید که بسیاری از آنها برای اولین بار در این رویداد بین المللی شرکت میکردند تا به رقابت با غولهای این حوزه بپردازند و اصطلاحا به پدیدهی بازار تبدیل شوند. البته عدم شرکت نامهایی نظیر اسنوا، پاکشوما و سام سرویس نیز از حواشی جالب توجه بیست و یکمین رویداد مخصوص لوازم خانگی و صنایع وابسته به آن بود.
برچسب ها :نمایش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0