گزارش سال ۹۹ دیجیکالا منتشر شد: نگاهی به آمار و ارقام در کروناییترین سال دیجیکالا
کافه دانش: گزارش سال ۹۹ دیجیکالا، که با رویکردی دادهمحور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجیکالا در این سال پرداخته است، بهصورت رسمی منتشر شد. گزارش سال ۹۹ دیجیکالا گزیدهای از آمار و دادههای دیجیکالا در سال ۱۳۹۹ را به مخاطبانش ارائه میکند که در ۷ فصل گردآوری شدهاند. هدف از انتشار این گزارش، …
کافه دانش: گزارش سال ۹۹ دیجیکالا، که با رویکردی دادهمحور و آماری به بررسی عملکرد گروه دیجیکالا در این سال پرداخته است، بهصورت رسمی منتشر شد.
گزارش سال ۹۹ دیجیکالا گزیدهای از آمار و دادههای دیجیکالا در سال ۱۳۹۹ را به مخاطبانش ارائه میکند که در ۷ فصل گردآوری شدهاند. هدف از انتشار این گزارش، ارائه تصویری جامع و شفاف به مخاطبان دیجیکالاست تا درک بهتری از شیوه عملکرد بزرگترین بازارگاه آنلاین ایران و پرمخاطبترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه داشته باشند. گزارش سال ۹۹ دیجیکالا میکوشد به چنین سوالاتی پاسخ دهد:
- وضعیت تجارت الکترونیک در کشور چگونه است و دیجیکالا چه جایگاهی دارد؟
- کاربران ایرانی با چه الگوی رفتاری در سال ۹۹ خرید کردهاند؟
- استقبال کاربران از برندهای ایرانی در سال ۹۹ چگونه بوده است؟
- دیجیکالا در بخشهای خردهفروشی و مارکتپِلیس (بازارگاه) چه عملکردی داشته است؟
- دیجیکالا چطور با تکیه بر فناوری، به بهبود تجربه مشتریان و فروشندگان کمک کرده است؟
- دیجیکالا در سال ۹۹ چگونه با چالش کرونا روبرو شد؟ و در حوزه مسئولیت اجتماعی چه اقداماتی داشته است؟
گزارش سال ۹۹ دیجیکالا در فصلهایی جداگانه و مفصل به رفتار کاربران در خرید اینترنتی از دیجیکالا، نرخ رضایت مشتریان از عملکرد دیجیکالا در زمینههای مختلف، آمار و دادههای مرتبط با فروشندگان مارکتپلیس (بازارگاه) دیجیکالا، بسترهای فناورانه دیجیکالا، کالاها و برندها و همچنین مسئولیتهای اجتماعی دیجیکالا پرداخته است.
گزیدهای از آمار دیجیکالا که در این گزارش ارائه شده است:
- بیش از ۴.۵ میلیون تنوع کالایی
- بیش از ۱۵۰ هزار کسبوکار فعال در مارکتپلیس
- همکاری مستقیم با بیش از ۸۲۰۰ نفر
- بیش از ۳۰ میلیون بازدید یکتا در ماه از پلتفرم دیجیکالا
- بیش از ۵۰ مرکز توزیع و انبار در سرتاسر کشور
- ظرفیت پردازش بیش از ۶۰۰ هزار کالا در روز
بر اساس آنچه در گزارش دیجیکالا میخوانیم، ارائه گزارش و قصه پردازی با دادهها (storytelling with data) رویکردیست که گروه دیجیکالا در راستای ارزشهای محوری خود از سال ۹۸ در پیش گرفته است.
بسته رسانهای گزارش سال ۹۹ دیجیکالا را از لینک زیر قابل دانلود است:
بسته رسانهای گزارش سال ۹۹ دیجیکالابرای دانلود نسخه PDF گزارش سال ۹۹ دیجیکالا روی لینک زیر کلیک کنید:
نسخه PDF گزارش سال ۹۹ دیجیکالا
لینک ورود به صفحه اصلی سایت دیجی کالا
خبرنگار: کوروش جم
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0