تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۹
کد خبر : 37336

پلتفرم آواتار برای پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل رونمایی شد

پلتفرم آواتار برای پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل رونمایی شد

پلتفرم آواتار برای پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل رونمایی شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فاز اول پلتفرم آواتار به عنوان پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی رونمایی کرد.
صبح روز گذشته، سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹، با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در غرفه ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTex) واقع در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پلتفرم آواتار به صورت رسمی رونمایی شد. آواتار – Avatar پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل است که بر اساس اعلام ایرانسل، در این پلتفرم، هوش مصنوعی به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل خواهد آمد.
آواتار به عنوان پاسخگوی مشترک، ارائه خدمات بر بستر Voip را فراهم می‌کند. این ویژگی می‌تواند مرکز ارتباط با مشتریان را به صورت مجازی گسترش دهد و مدیریت تماس‌های ورودی بیشتر با همزمانی بالا را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین این پلتفرم علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها، موجب افزایش سطح رضایت مش..

پلتفرم آواتار برای پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل رونمایی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فاز اول پلتفرم آواتار به عنوان پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی رونمایی کرد.

صبح روز گذشته، سه شنبه ۲۸ بهمن ۹۹، با حضور محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در غرفه ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTex) واقع در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پلتفرم آواتار به صورت رسمی رونمایی شد. آواتار – Avatar پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل است که بر اساس اعلام ایرانسل، در این پلتفرم، هوش مصنوعی به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل خواهد آمد.

آواتار به عنوان پاسخگوی مشترک، ارائه خدمات بر بستر Voip را فراهم می‌کند. این ویژگی می‌تواند مرکز ارتباط با مشتریان را به صورت مجازی گسترش دهد و مدیریت تماس‌های ورودی بیشتر با همزمانی بالا را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین این پلتفرم علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها، موجب افزایش سطح رضایت مشتریان می‌شود.

پلتفرم آواتار : روش نوین دیگری از ایرانسل

شرکت ایرانسل همواره تلاش می‌کند با پیاده کردن روش‌های نوین و دیجیتال، امکان دسترسی مشترکان به کارشناسان ایرانسل را تسهیل کرده و پاسخگویی دقیق و سریع به مشتریان را بیشتر از قبل فراهم کند. بر این اساس، مشترکان ایرانسل می‌توانند به صورت شبانه‌روز در تمام روزهای هفته از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وبسایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، ارسال پیام در حساب‌های ویژه پاسخگویی به مشتریان ایرانسل در شبکه‌های اجتماعی با نام‌های کاربری irancellhelp و irancellsupport و در اپلیکیشن‌های پیام رسان با نام کاربری irancellCRMbot و همینطور تماس تلفنی با شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، سوال‌ها و مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان مرکز ارتباط با مشترکان ایرانسل مطرح کرده و پاسخ و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در جلب رضایت مشتری در آذرماه امسال توانسته بود برای هفتمین سال پیاپی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین لوح زرین دهمین دوره همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید را به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کننده این لوح دریافت کند.

منبع :irancell-: گجت نیوز

ارون گروپس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.