نیویورک تایمز از هوش مصنوعی برای تولید محتوای خبری خود بهره میبرد.

انقلاب هوش مصنوعی در تحریریه نیویورک تایمز: استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا. نیویورک تایمز به طور فزایندهای از هوش مصنوعی در فرآیند تولید محتوای خبری خود بهره میبرد. این روزنامه معتبر اخیراً استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را برای ویرایش متن، خلاصهنویسی اطلاعات، کدنویسی و حتی نگارش برخی از مطالب تأیید کرده است.
انقلاب هوش مصنوعی در تحریریه نیویورک تایمز: استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا.
نیویورک تایمز به طور فزایندهای از هوش مصنوعی در فرآیند تولید محتوای خبری خود بهره میبرد. این روزنامه معتبر اخیراً استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را برای ویرایش متن، خلاصهنویسی اطلاعات، کدنویسی و حتی نگارش برخی از مطالب تأیید کرده است.
بر اساس گزارشهای منتشر شده، نیویورک تایمز در ایمیلی داخلی به کارکنان بخشهای محصول و تحریریه خود اعلام کرده است که دورههای آموزشی مرتبط با هوش مصنوعی را برای آنها برگزار خواهد کرد. هدف از این اقدام، آشنایی و تسلط کارکنان با ابزارهای هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آنها در انجام وظایف مختلف است.
یکی از ابزارهای جدیدی که نیویورک تایمز از آن استفاده میکند، “Echo” نام دارد. این ابزار به طور خاص برای خلاصهنویسی مقالات، گزارشها و سایر فعالیتهای تحریریه طراحی شده است. کارکنان این روزنامه دستورالعملهای جدیدی را در مورد نحوه استفاده از Echo و سایر ابزارهای هوش مصنوعی دریافت کردهاند.
بر اساس این دستورالعملها، خبرنگاران میتوانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای موارد زیر استفاده کنند:
پیشنهاد ویرایش و اصلاح متون
تولید خلاصههای خبری
نوشتن متنهای تبلیغاتی برای شبکههای اجتماعی
ایجاد عناوین بهینه برای موتورهای جستجو
با این حال، محدودیتهایی نیز برای استفاده از هوش مصنوعی در نیویورک تایمز وجود دارد. خبرنگاران مجاز نیستند از هوش مصنوعی برای موارد زیر استفاده کنند:
نوشتن یا تغییر اساسی مقالات
دور زدن موانع پرداخت
استفاده از محتوای دارای حق کپیرایت
انتشار تصاویر و ویدیوهای تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون برچسبگذاری
هنوز مشخص نیست که نیویورک تایمز تا چه میزان از متنهای ویرایش شده توسط هوش مصنوعی در مقالات خود استفاده خواهد کرد. این روزنامه پیش از این اعلام کرده بود که مقالات آن همواره توسط خبرنگاران متخصص نوشته و ویرایش میشوند و این تعهد را بارها تأیید کرده است.
با این وجود، استفاده از هوش مصنوعی در نیویورک تایمز نشان میدهد که این فناوری به تدریج در حال ورود به دنیای روزنامهنگاری است و میتواند به بهبود کیفیت و سرعت تولید محتوا کمک کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0