مراسم رونمایی از برند ریورسانگ در قلب تهران
در روز پنجشنبه، 29 شهریور 1403، برند ریورسانگ با شعار “الهام گرفته از خلاقیت” در یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه در تهران، رسماً ورود خود به بازار ایران را اعلام کرد. این رویداد مهم پس از دو سال تحقیق و بررسی نیازهای بازار ایران توسط ریورسانگ، با هدف تحول در صنعت لوازم جانبی موبایل در کشور
در روز پنجشنبه، 29 شهریور 1403، برند ریورسانگ با شعار “الهام گرفته از خلاقیت” در یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه در تهران، رسماً ورود خود به بازار ایران را اعلام کرد. این رویداد مهم پس از دو سال تحقیق و بررسی نیازهای بازار ایران توسط ریورسانگ، با هدف تحول در صنعت لوازم جانبی موبایل در کشور برگزار شد.
این کنفرانس با حضور رسانههای دیجیتال برجسته کشور برگزار شد و با نمایش محصولات متنوع ریورسانگ در یک نمایشگاه اختصاصی همراه بود. مهمانان این رویداد پیش از شروع رسمی کنفرانس، از یک صبحانه دلچسب در محل هتل پذیرایی شدند و سپس با حضور در نمایشگاه، از نزدیک با محصولات جدید و نوآورانه ریورسانگ آشنا شدند.
وقایع اصلی رویداد؛ عصر جدیدی از اعتماد و نوآوری
ریورسانگ با این وعده وارد بازار ایران میشود که مورد اعتمادترین برند لوازم جانبی موبایل (Super Trusted Brand) باشد. این برند با شهرت مبتنی بر قابلیت اطمینان و نوآوری، قصد دارد طیف گسترده و بینظیری از محصولات با کیفیت بالا را به مصرف کنندگان ایرانی ارائه دهد.
در ابتدای نشست، ویدیو معرفی این برند به نمایش گذاشته شد. آرش سروری، راهبری این رویداد را به عهده داشت و مهمانان اصلی را معرفی کرد. دکتر احسان تمیس، مدیر تحقیق و توسعه شرکت توسعه تجارت تیبا فناور (شهر تکنولوژی فافا) با تعدادی از اصحاب رسانه صحبت کرد و از آینده برند ریورسانگ در ایران گفت: «هیجانزده هستیم که فناوری پیشرفته و تعهد تزلزلناپذیر ریورسانگ به کیفیت را به بازار پر جنبوجوش ایران بیاوریم. هدف ما فقط فروش محصولات نیست، بلکه ارتقاء سبک زندگی دیجیتالی هر مصرفکننده ایرانی با لوازم جانبی است که واقعاً میتوانند به آنها اعتماد کنند.»
لئو معاونت فروش برند ریورسانگ در مورد تاریخچه، کارخانهها و شعب این برند در کشورهای مختلف صحبت کرد. همچنین در مورد چشمانداز برند ریورسانگ صحبت کرد. خبر خوب اینکه ریورسانگ در آیندهای نزدیک روی تجهیزات مرتبط با خانه هوشمند هم سرمایهگذاری میکند.
هادی پروان، مدیر منطقهای برند ریورسانگ، به معرفی خدمات و استراتژی مارکتینگ حضور این برند در کشورمان پرداخت. همچنین در مورد گارانتی محصولات ریورسانگ در ایران و مزیت رقابتی که محصولات این برند نسبت به بقیه برندها دارند؛ صحبت کرد. هادی پروان همچنین افزود: «ما پتانسیل بسیار زیادی در بازار ایران می بینیم. رویکرد سازگار و تعهد ما به درک نیازهای محلی به ما کمک میکند تا محصولاتی بسازیم که واقعاً در بین مصرف کنندگان ایرانی طنین انداز شود.»
هومن صادق، مدیر فروش ریورسانگ در شهر فافا در مورد استراتژیهای فروش صحبت کرد. بنیامین گلپور، مدیر دفتر ایران گارانتی Let me repair، پیرامون مزایای این گارانتی روی برند ریورسانگ صحبت کرد. خدمات این گارانتی بدین صورت است که حتی در صورت شکستگی و آبخوردگی، محصول شما را تعویض میکند و برای شارژرها و کابل شارژها گارانتی مادام العمر ارائه میدهد. در انتهای مراسم، به تمامی مهمانان هدایایی از جمله ساعت هوشمند ریورسانگ مدل Motive 8 Ultra اعطا شد.
سپس پرسش و پاسخ با خبرنگاران نیز انجام شد و مهمانان و مدیران این برند به سوالات پاسخ دادند. شبکهسازی آخر این رویداد بخش مهمی بود که به خوبی اتفاق افتاد. همچنین دکتر احسان تمیس با برندهای وقایع استارتاپی، بیتیتر و نبض جامعه مصاحبه کرد.
این برند قصد دارد حضور قوی در شهرهای بزرگ ایران داشته باشد و برای اطمینان از در دسترس بودن، با نمایندگیهای استانی و شهری همکاری میکند و از طریق رویدادها و مشارکت با جامعه فناوری تعامل دارد. ریورسانگ چیزی فراتر از یک برند است. این وعده کیفیت، نوآوری و اعتماد است. از آنجایی که اولین بار در ایران شروع به کار میکند و در این رویداد رونمایی شده است، آغازگر عصر جدیدی از لوازم جانبی موبایل میباشد که ایرانیان میتوانند به آن اعتماد کنند.
چه چیزی Riversong را در فضای شلوغ لوازم جانبی موبایل متمایز میکند؟
● گارانتی: ریوسانگ با سیاست گارانتی قوی و بدون سوال، پشت محصولات خود میایستد.
● طیف محصولات متنوع: از پاوربانک گرفته تا ساعتهای هوشمند، Riversong انتخاب گستردهای را برای رفع هر نیاز ارائه میدهد.
● بومیسازی: تعهد به انطباق محصولات متناسب با ترجیحات منحصر به فرد بازار ایران.
محصولات متنوع ریورسانگ؛ توجه به نوآوری
در این رویداد محصولات شاخص ریورسانگ به نمایش گذاشته شد، از جمله:
● حلقههای هوشمند: مد روز در فناوریها و گجتهای پوشیدنی هستند که با طراحی بسیار شیک و پر از ویژگیهای جدید و جذاب معرفی شدند.
● ساعتهای هوشمند لوکس: ترکیبی از سبک مدرن با عملکرد بالا برای مصرفکننده ایرانی.
● ایرفونهایی با کارایی بالا: کیفیت صدای شفاف برای دوستداران موسیقی و حرفهای ها به طور یکسان.
● شارژرهای پرقدرت: آینده را با شارژرهایی که دستگاهها را در زمان بسیار کم شارژ میکنند؛ تجربه کنید.
جمعبندی
در پایان این رویداد توانست با معرفی جامع برند ریورسانگ، محصولات و استراتژیهای آن، توجه مخاطبان و متخصصان حوزه تکنولوژی را به خود جلب کند. در قلب تهران، از آینده روشن برند ریورسانگ در ایران و برنامههایش برای توسعه تجهیزات خانه هوشمند، تا ارائه خدمات گارانتی برجسته این برند صحبت شد . در این مراسم همه چیز نشان از رویکردی نوآورانه و مشتریمحور داشت و هدایایی از محصولات هوشمند ریورسانگ نیز اهدا شد. مراسمی که با شبکهسازی و پرسش و پاسخهای دقیق پایان یافت، گامی موثر در جهت افزایش اعتماد و آگاهی بیشتر نسبت به برند ریورسانگ بود. بدون شک، این برند با شعار «Super Trusted Brand» آیندهای موفق و پررونق در ایران خواهد داشت.
به امید ساختن آینده ای هوشمندتر…
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0