تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۴:۴۵
کد خبر : 28978

فروش قوی در اروپا منجر به سود‍‌آوری شیائومی شده است

فروش قوی در اروپا منجر به سود‍‌آوری شیائومی شده است

فروش قوی در اروپا منجر به سود‍‌آوری شیائومی شده استشیائومی به‌تازگی گزارش سه‌ماه دوم خود را منتشر کرده است که برخلاف رکود بازار جهانی به‌ خاطر روند ادامه‌دار کرونا، خبر از نتایج مثبتی می‌دهد. این شرکت توانسته‌ است در سه‌ماه منتهی به ماه جون، به درآمدی برابر با ۷٫۷ میلیارد دلار دست یابد که نسبت به بازه مشابه سال قبل ۳٫۱ درصد و نسبت به سه‌ماه اول سال ۲۰۲۰ ۷٫۷ درصد افزایش داشته است.
سود حاصل از این درآمد برابر با ۶۵۰ میلیون دلار است که نسبت به معیار سال به سال ۱۰۸ درصد بهتر از سه‌ماه اول امسال میلادی است. شیائومی قوت گرفتن مجددی را در فروش خود خارج از چین و هند شاهد بوده است و توانسته به رکوردی جدید در فعال‌سازی روزانه گوشی‌های هوشمند برسد که نسبت به دوره پیش از کرونا در ماه ژانویه ۱۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.
اروپا نقشی کلیدی را در سه‌ماه مثبت شیائومی ایفا کرده است. صادرات شرکت چینی به قاره اروپا نسبت به سه‌ماه دوم سال گذشته ۶۵ درصد افزایش را تجربه کرده است. این شرکت توانسته است اولین فروشنده گوشی‌های هوشمند در اسپانیا، دومین در فرانسه و چهارمین در کشور آلمان باشد.
در بازار کشور هن..

فروش قوی در اروپا منجر به سود‍‌آوری شیائومی شده است

شیائومی به‌تازگی گزارش سه‌ماه دوم خود را منتشر کرده است که برخلاف رکود بازار جهانی به‌ خاطر روند ادامه‌دار کرونا، خبر از نتایج مثبتی می‌دهد. این شرکت توانسته‌ است در سه‌ماه منتهی به ماه جون، به درآمدی برابر با ۷٫۷ میلیارد دلار دست یابد که نسبت به بازه مشابه سال قبل ۳٫۱ درصد و نسبت به سه‌ماه اول سال ۲۰۲۰ ۷٫۷ درصد افزایش داشته است.

سود حاصل از این درآمد برابر با ۶۵۰ میلیون دلار است که نسبت به معیار سال به سال ۱۰۸ درصد بهتر از سه‌ماه اول امسال میلادی است. شیائومی قوت گرفتن مجددی را در فروش خود خارج از چین و هند شاهد بوده است و توانسته به رکوردی جدید در فعال‌سازی روزانه گوشی‌های هوشمند برسد که نسبت به دوره پیش از کرونا در ماه ژانویه ۱۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

اروپا نقشی کلیدی را در سه‌ماه مثبت شیائومی ایفا کرده است. صادرات شرکت چینی به قاره اروپا نسبت به سه‌ماه دوم سال گذشته ۶۵ درصد افزایش را تجربه کرده است. این شرکت توانسته است اولین فروشنده گوشی‌های هوشمند در اسپانیا، دومین در فرانسه و چهارمین در کشور آلمان باشد.

در بازار کشور هند که در ماه مارس تقریباً بسته شد و حال به‌آهستگی شروع به قوت گرفتن کرده، شیائومی کاهشی ۲۸ درصدی در فعال‌سازی را متقبل شده است. این کاهش نه به‌ خاطر کم شدن تقاضای مشتری بلکه به دلیل پایین آمدن تولید محلی اتفاق افتاده است.

هند پیش‌تر به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار شیائومی خارج از چین محسوب می‌شد، اما تا زمانی که پروسه خط‌ تولید محلی به حالت عادی باز نگردد، فروش شرکت چینی محدود باقی خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.