تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 54804

بیش از ۲ میلیون کاربر از طریق پلتفرم یوتیوب کسب درآمد می کنند

بیش از ۲ میلیون کاربر از طریق پلتفرم یوتیوب کسب درآمد می کنند

بیش از ۲ میلیون کاربر از طریق پلتفرم یوتیوب کسب درآمد می کنندرویکرد و برنامهٔ همکاری با تولیدکنندگان محتوای پلتفرم یوتیوب، یا به اصطلاح Partner Program، که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از ویدیوهای بارگزاری‌شدهٔ خود درآمد کسب کنند، اخیراً از مرز ۲ میلیون تولیدکنندهٔ محتوا عبور کرد. این برنامهٔ متقابل به تولیدکنندگان برجسته‌ای مانند پیودی‌پای (PewDiePie) و جنا ماربلز (Jenna Marbles) کمک کرده تا سرگرمی خود که همان ساخت ویدئوهای یوتیوب تفننی بود، را به یک کسب و کار حرفه‌ای تبدیل کنند و سالانه از طریق ویدئوهای یوتیوب‌شان، میلیون‌ها دلار درآمد دریافت نمایند.
تولیدکنندگان واجد شرایط برای این برنامه مشارکت می‌توانند از طریق تبلیغات، دریافت هزینه اشتراک، کمک‌های مالی، پخش زنده و درآمد یوتیوب پرمیوم، از طریق این پلتفرم درآمد کسب کنند. برای داشتن صلاحیت شرکت در این برنامه، شما به حداقل ۱۰۰۰ کاربر دنبال‌کننده و ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشای کلی در ۱۲ ماه گذشته نیاز دارید.
مطالب مرتبط:فیسبوک، توییتر و یوتیوب در قبال چگونگی مواجهه با طالبان، سردرگم هستندمشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا..

بیش از ۲ میلیون کاربر از طریق پلتفرم یوتیوب کسب درآمد می کنند

رویکرد و برنامهٔ همکاری با تولیدکنندگان محتوای پلتفرم یوتیوب، یا به اصطلاح Partner Program، که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا از ویدیوهای بارگزاری‌شدهٔ خود درآمد کسب کنند، اخیراً از مرز ۲ میلیون تولیدکنندهٔ محتوا عبور کرد. این برنامهٔ متقابل به تولیدکنندگان برجسته‌ای مانند پیودی‌پای (PewDiePie) و جنا ماربلز (Jenna Marbles) کمک کرده تا سرگرمی خود که همان ساخت ویدئوهای یوتیوب تفننی بود، را به یک کسب و کار حرفه‌ای تبدیل کنند و سالانه از طریق ویدئوهای یوتیوب‌شان، میلیون‌ها دلار درآمد دریافت نمایند.

تولیدکنندگان واجد شرایط برای این برنامه مشارکت می‌توانند از طریق تبلیغات، دریافت هزینه اشتراک، کمک‌های مالی، پخش زنده و درآمد یوتیوب پرمیوم، از طریق این پلتفرم درآمد کسب کنند. برای داشتن صلاحیت شرکت در این برنامه، شما به حداقل ۱۰۰۰ کاربر دنبال‌کننده و ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشای کلی در ۱۲ ماه گذشته نیاز دارید.

مطالب مرتبط:

  • فیسبوک، توییتر و یوتیوب در قبال چگونگی مواجهه با طالبان، سردرگم هستند
  • مشترکین یوتیوب پرمیوم ۳ ماه اشتراک رایگان استیدیا پرو دریافت می‌ کنند
  • یوتیوب جستجوی درون برنامه ای برای ویدئوها را آسان تر می کند

یوتیوب

این شرکت، که در اصل متعلق به شرکت گوگل است، در سال‌های اخیر حین پیداکردن تعادل میان داشتن تعداد زیادی از تولیدکنندگان محتوا و راضی نگه‌داشتن تبلیغ کنندگان، به مشکلات متعددی برخورده. از میان این مسائل، می‌توان به حذف تبلیغات از کانال‌هایی که برای سایر تولیدکنندگان محتوا مشکل‌سازی می‌کنند، اشاره نمود. یوتیوب در سال ۲۰۱۹ سیاست آزار و اذیت خود را در پاسخ به برخی از جربحث‌های میان کریتورها، که سال‌ها درون این پلتفرم مطرح بود، به‌روز کرد و تولیدکنندگانی که به نقض این قوانین می‌پردازند را با حذف کانال آن‌ها، مجازات نموده‌ است.

نیل موهان (Neal Mohan)، مدیر ارشد محصولات یوتیوب، در یک پست وبلاگی گفت که تعداد کانال‌های جدید که در سال ۲۰۲۰ به این برنامه می‌پیوندند در مقایسه با سال ۲۰۱۹ بیش از دو برابر شده و تعداد کانال‌های یوتیوبی که شش رقم یا بیشتر درآمد دارند، ۳۵ درصد افزایش یافته. موهان گفت:

«یافتن راه‌های جدید برای ارائه‌های پاداش‌های مالی برای تولیدکنندگان محتوای قابل‌اعتماد و کمک به آن‌ها برای توسعه کسب و کارهایشان، همیشه برای ما اولویت اصلی بوده و خواهد بود.»

منبع: The Verge

۱۱

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.