تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1402 - 11:07
کد خبر : 608500

بررسی سرویس دانا چت، گفتگوی آنلاین با مشتریان سایت

بررسی سرویس دانا چت، گفتگوی آنلاین با مشتریان سایت

یکی از دلایل رایجی که منجر به ناامیدی تعداد زیادی از مشتریان می‌شود این است که نمی‌توانند پشتیبانی را به صورت آنی دریافت کنند. اگر درست زمانی که مشتریان آنلاین هستند و برای رفع چالش خود به دنبال راه‌حل می‌گردند، شخصی که بتواند به صورت زنده و آنی به آنها پشتیبانی ارائه کند، باعث خوشحالی

یکی از دلایل رایجی که منجر به ناامیدی تعداد زیادی از مشتریان می‌شود این است که نمی‌توانند پشتیبانی را به صورت آنی دریافت کنند. اگر درست زمانی که مشتریان آنلاین هستند و برای رفع چالش خود به دنبال راه‌حل می‌گردند، شخصی که بتواند به صورت زنده و آنی به آنها پشتیبانی ارائه کند، باعث خوشحالی آنها خواهد شد.

90 درصد از مشتریان دریافت پاسخ فوری هنگام هر گونه درخواست فروش یا پشتیبانی را بسیار مهم ارزیابی می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای ارائه پشتیبانی آنی به مشتریان، چت زنده یا آنلاین است. این کانال ارتباطی معمولا در وب‌سایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و امکان پشتیبانی راحت و سریع را فراهم می‌کند.

همان‌طور که می‌دانیم، مشتریان پایه و اساس موفقیت هر کسب و کار هستند و اگر با آنها درست رفتار نشود، کسب و کار در بلندمدت قادر به ادامه فعالیت خود نیست. اگر نتوانید انتظارات مشتری خود را برآورده کنید، شهرت برند و وفاداری مشتری شما کاهش می‌یابد. به همین دلیل، استفاده از یک راهکار گفتگوی آنلاین در وب‌سایت تقریبا برای هر کسب و کاری که به نوعی خدمات ارائه می‌دهد به یک اولویت تبدیل شده است.

در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین سرویس‌های چت آنلاین ایرانی تحت عنوان دانا چت را معرفی کنیم و ببینیم چه ویژگی‌ها و مزایایی‌ را در اختیار کسب و کار قرار می‌دهد.

بررسی سرویس دانا چت، گفتگوی آنلاین با مشتریان سایت

معرفی نرم افزار گفتگوی آنلاین دانا چت

سرویس چت آنلاین دانا چت یک ابزار ضروری برای وب‌سایت شما است که همیشه در دسترس بازدیدکنندگان قرار دارد. با استقرار این سرویس در وب‌سایت خود می‌توانید به‌صورت بی‌درنگ به سوالات مشتریان خود پاسخ بدهید یا مشکلات‌شان را برطرف کنید. دانا چت به شما کمک می‌کند تا تجربه‌‌ای عالی از پشتیبانی یا خرید آنلاین را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورید.

نرم‌افزار گفتگوی آنلاین دانا چت به امکانات بسیار کاربردی مجهز شده است که قادر است به‌طور موثر با تبدیل بازدیدکننده به مشتری، فروش کسب و کار را افزایش دهد. این نرم‌افزار همچنین با ارائه پشتیبانی آنلاین عالی، می‌تواند رضایت مشتریان را به طور محسوسی افزایش دهد. در نهایت به‌کارگیری یک راهکار چت آنلاین کارآمد می‌تواند به رشد سریع‌تر کسب و کارتان کمک کند.

آشنایی با ویژگی‌های دانا چت

چت آنلاین در سایت یکی از کانال‌های اصلی ارتباط شما با مشتریان‌تان است. بنابراین، تیم خدمات مشتری و پشتیبانی کسب و کار به راهکاری نیاز دارد که امکان رسیدگی و پاسخگویی سریع و با کیفیت به تعداد زیادی درخواست روزانه را داشته باشد. دانا چت مجموعه‌ای ارزشمند و کارآمد از ویژگی‌ها را در دسترس قرار می‌دهد تا به این هدف برسید. در ادامه با برخی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار گفتگوی آنلاین آشنا می‌شویم.

پاسخگویی سریع‌ و موثر

دانا چت از قابلیت مشاهده پنهانی پیام‌ها برخوردار است و به عوامل پشتیبانی اجازه می‌دهد همزمان با تایپ شدن پیام توسط مشتری، محتوای آن را ببیند. به این ترتیب امکان پاسخگویی سریع‌تر فراهم می‌شود. علاوه بر این، با استفاده از پیام‌های آماده می‌توانید به بسیاری از سوالات تکراری و رایج مشتریان پاسخ بدهید و علاوه بر افزایش رضایت آنها، زمان خود را به رفع مشکلات پیچیده‌تر اختصاص دهید.

برای استفاده از این پیام‌ها کافیست هنگام چت علامت تعجب «!» تایپ کنید. با وارد کردن موضوع موردنظرتان می‌توانید به فهرستی از پیام‌های آماده مرتبط با آن موضوع دسترسی پیدا کنید.

نرم‌افزار گفتگوی آنلاین دانا چت اطلاعات کاربردی را در مورد مشتری ارائه می‌دهد. این اطلاعات پیش‌زمینه خوبی را در اختیار کارشناس پشتیبانی قرار می‌دهد تا با هدفمندی بیشتری به درخواست کاربر پاسخ بدهد. همچنین امکان تگ‌گذاری چت‌ها و دسته‌بندی کارآمد آنها وجود دارد. به این ترتیب، در پایان یک بازه زمانی می‌توانید متوجه شوید مشتریان شما بیشتر در چه خصوص دچار مشکل هستند یا سوال می‌پرسند.

بررسی سرویس دانا چت، گفتگوی آنلاین با مشتریان سایت

مدیریت آسان چت‌ها

دانا چت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا همه چت‌ها را نگهداری کنید و هر زمان که نیاز بود مجددا به آنها مراجعه کنید. به این ترتیب می‌توانید بر روی کیفیت پاسخ‌گویی تیم پشتیبانی و خدمات مشتری نظارت و مشکلات را در زمان سریع‌تری شناسایی کنید. امکان جستجو در میان چت‌ها با استفاده از فیلترهای مختلف وجود دارد تا به راحتی یک چت خاص را پیدا کنید.

هر چت جدیدی که شروع می‌شود، دانا چت بلافاصله با نمایش پنجره و پخش یک صدا، تیم پشتیبانی را از ثبت یک درخواست جدید باخبر می‌کند. بنابراین، مشتری می‌تواند پاسخ سوالات خود را با کمترین زمان انتظار دریافت کند.

یکی از قابلیت‌های جذاب نرم افزار چت آنلاین دانا چت، انتقال یک چت به همکاران است. ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که امکان پاسخ‌گویی به سوالات یک مشتری را نداشته باشید، در این موارد کافیست چت را به یکی از همکاران خود منتقل می‌کنید تا ادامه کار را انجام دهد. همچنین شما می‌توانید متوجه شوید که آیا همکارتان چت را پذیرفته است یا خیر.

بازخورد و گزارش‌گیری

ثبت بازخورد توسط کاربران به سادگی قابل انجام است و همین موضوع باعث می‌شود تا برای ثبت نظرشان تمایل بیشتری داشته باشند. همچنین کارشناسان پشتیبانی می‌توانند در پایان هر چت از کاربران درخواست کنند تا میزان رضایت‌شان از پاسخ‌گویی را ثبت کنند.

دانا چت دارای یک بخش گزارش‌گیری کارآمد است که در آن می‌توانید متوسط رضایت کاربران در بازه‌های زمانی موردنظر را ارزیابی کنید. با استفاده از این بخش می‌توانید متوجه شوید کدام تیم عملکرد بهتری داشته است و در چت‌هایی که امتیاز پایینی دریافت کرده‌اند فرصت‌های بهبود عملکرد را شناسایی کنید.

امکانات کارآمد برای بهره‌وری بالاتر

نرم افزار گفتگوی آنلاین دانا چت دارای قابلیت فرخوان خودکار است که با دعوت از بازدیدکنندگان سایت به شروع چت، آنها را تشویق می‌کند تا سوالات و دغدغه‌های‌شان را با کارشناسان در میان بگذارند. پیام‌های فراخوان را می‌توانید براساس آدرس صفحه یا موقعیت جغرافیایی کاربر تعیین کنید تا احتمال شروع چت توسط کاربران را افزایش دهید. همچنین می‌توانید مشخص کنید که این پیام‌ها در چه ساعاتی از شبانه‌روز و در چه دستگاه‌هایی نمایش داده شود.

اختصاص خودکار چت‌ها

در بازه‌های زمانی که ترافیک سایت به طور محسوسی افزایش می‌یابد، تیم پشتیبانی با تعداد زیادی چت جدید مواجه خواهد شد. امکانات ارائه شده در دانا چت برای مدیریت روش توزیع خودکار چت بین افراد تیم بسیار کارآمد است و می‌تواند چت‌های جدید را به صورت چرخشی، براساس تعداد چت در دست و چت‌های موجود در صف به کارشناسان پشتیبانی اختصاص دهد.

پاسخ‌گویی در هر شرایطی

با دانا چت این امکان را دارید تا حتی پس از پایان ساعت کاری نیز امکان ثبت سوال را در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهید. آیکون ویجت دانا چت در ساعت غیراداری تغییر می‌کند و کاربران متوجه می‌شوند که امکان پاسخ‌گویی فوری وجود ندارد.

همچنین در صورتی که ارائه‌ راه‌حل برای یک مشکل پیچیده به مشورت با همکاران یا مدیر بخش نیاز داشته باشد، می‌توانید با تایپ علامت «@» همکاران خود را منشن کنید و از آنها کمک بگیرید. نکته جذاب این است که کاربر متوجه این همکاری نخواهد شد. امکان ذخیره‌سازی چت‌های مهم وجود دارد تا برای بررسی‌های بیشتر مجددا به آنها رجوع کنید.

سفارشی‌سازی ظاهر

نرم افزار چت آنلاین دانا چت این امکان را به شما می‌دهد تا ظاهر ویجت چت را با برندینگ خود همسو کنید. امکان انتخاب قالب، تغییر رنگ، تغییر موقعیت دکمه چت و سایر موارد وجود دارد. همچنین در صورت تمایل می‌توانید آیکون و متن عنوان دکمه چت را تغییر دهید.

هر کدام از کارشناسان پشتیبانی می‌توانند نام، سمت و تصویر پروفایل خود را مشخص کنند تا کاربر دقیقا بداند با چه شخصی صحبت می‌کند. قبل از شروع چت، می‌توان تعیین کرد که چه اطلاعاتی (آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و …) از کاربر دریافت شود.

ارون گروپس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.