انقلابی در راه است: اپل ممکن است برنامه عرضه آیفون را دو بار در سال کند

پیشبینی کوئو: اپل برنامه عرضه آیفونها را نیمهسالانه میکند مینگ-چی کوئو، تحلیلگر مشهور، پیشبینیهای خود را درباره چرخه عرضه آیفون در دو سال آینده منتشر کرده که شامل تغییرات اساسی نسبت به روال فعلی اپل است. به گفته کوئو، امسال طبق روال معمول پیش خواهد رفت. این شامل عرضه آیفون 17 استاندارد، آیفون 17 پرو/پرو
پیشبینی کوئو: اپل برنامه عرضه آیفونها را نیمهسالانه میکند
مینگ-چی کوئو، تحلیلگر مشهور، پیشبینیهای خود را درباره چرخه عرضه آیفون در دو سال آینده منتشر کرده که شامل تغییرات اساسی نسبت به روال فعلی اپل است.
به گفته کوئو، امسال طبق روال معمول پیش خواهد رفت. این شامل عرضه آیفون 17 استاندارد، آیفون 17 پرو/پرو مکس و همچنین آیفون 17 ایر (یا اسلیم، به گفته خودش) که شایعات زیادی درباره آن وجود دارد، میشود. در اینجا هیچ سورپرایز واقعی وجود ندارد، همانطور که انتظار میرود آیفون 17e نیز در نیمه اول سال 2026 عرضه شود.
به گفته کوئو، اتفاقات جالب از سال 2026 شروع خواهد شد. اول اینکه، در نیمه دوم سال، تقریباً همزمان با روال معمول، اپل آیفون تاشو را عرضه خواهد کرد، که مدت زیادی است در محافل خبری شنیده میشود اما هنوز هیچ مدرک محکمی از آن ندیدهایم. در کنار آن، آیفون 18 پرو و پرو مکس به همراه آیفون 18 ایر نیز عرضه خواهند شد.
اگر فکر کردید چیزی از این لیست جا مانده، حق با شماست. ظاهراً آیفون 18 استاندارد در نیمه دوم سال 2026 عرضه نخواهد شد. در عوض، عرضه آن به نیمه اول سال 2027 موکول میشود، جایی که در کنار آیفون 18e عرضه خواهد شد. پس از آن، کوئو انتظار دارد آیفون تاشو 2، آیفون 19 پرو/پرو مکس و آیفون 19 ایر (با نمایشگر بزرگتر در مقایسه با 18 ایر) طبق روال معمول در نیمه دوم سال 2027 عرضه شوند.
کوئو انتظار دارد این برنامه عرضه آیفون در آینده توسط اپل دنبال شود. استدلال او این است که این برنامه نیمهسالانه به اپل اجازه میدهد تا بهتر با رقبای خود، به ویژه در چین، رقابت کند، جایی که اکثر برندها از برنامه مشابهی پیروی میکنند. حتی رقیب دیرینه، سامسونگ، مدتی است که برنامه مشابهی دارد و گوشیهای پرچمدار استاندارد خود را در ابتدای سال و گوشیهای تاشو را در نیمه دوم عرضه میکند.
کوئو همچنین معتقد است که اپل برای رقابت موثرتر، باید مدلهای آیفون بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر ارائه میدهد، عرضه کند. علاوه بر این، عرضه همه آنها به طور همزمان تلاشهای بازاریابی را تضعیف میکند و برجسته کردن مدلهای جداگانه را در میان سایرین دشوارتر میسازد. این امر را میتوان در فروش بیشتر مدلهای پرو نسبت به مدل استاندارد مشاهده کرد.
برای تأکید مجدد، اینها پیشبینیهای کوئو هستند، نه تأییدیه یا حتی شایعات مبتنی بر شواهد. با این حال، منطقی در استدلالهای کوئو وجود دارد و با توجه به سابقه او، ممکن است این پیشبینیها کاملاً دقیق از آب درآیند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0