“انفجار تبلیغات ویدئویی در ایران: رشد 500 درصدی در سال 1402”
انفجار تبلیغات ویدئویی در ایران: گزارش تپسل از رشد 500 درصدی “گزارش سالانه تپسل نشان میدهد که تبلیغات ویدئویی در ایران با استقبال بینظیری روبرو شده است. این شرکت در سال 1402 شاهد رشد 500 درصدی نمایش کمپینهای ویدئویی بوده است. این رشد چشمگیر نشاندهنده تغییر رویکرد تبلیغدهندگان به سمت محتوای تصویری و تعاملی است.
انفجار تبلیغات ویدئویی در ایران: گزارش تپسل از رشد 500 درصدی
“گزارش سالانه تپسل نشان میدهد که تبلیغات ویدئویی در ایران با استقبال بینظیری روبرو شده است. این شرکت در سال 1402 شاهد رشد 500 درصدی نمایش کمپینهای ویدئویی بوده است. این رشد چشمگیر نشاندهنده تغییر رویکرد تبلیغدهندگان به سمت محتوای تصویری و تعاملی است.
علاوه بر رشد قابل توجه تبلیغات ویدئویی، گزارش تپسل حاکی از آن است که صنعت مالی و بانکی بیشترین سهم را در نمایش تبلیغات از طریق این پلتفرم داشته است. همچنین، تپسل موفق شده است با کاهش 1.5 درصدی نرخ تقلب، به بهبود کیفیت تبلیغات کمک کند.”
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0