تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۴۰
کد خبر : 55030

ابزار رونویسی Otter.ai با مایکروسافت تیمز و گوگل میت ادغام شد

ابزار رونویسی Otter.ai با مایکروسافت تیمز و گوگل میت ادغام شد

ابزار رونویسی Otter.ai با مایکروسافت تیمز و گوگل میت ادغام شدابزار Otter.ai به‌لطف انجام یادداشت‌های مبتنی بر یادگیری ماشین تبدیل به یکی از محبو‌ب‌ترین ابزارهای رونویسی دنیا شده است. همچنین قابلیت پولی Otter Assistant این ابزار به شما کمک می‌کند تا از مطالب یک جلسه آنلاین رونویسی کنید. پیش از این، Otter Assistant فقط با جلسات اپلیکیشن زوم کار می‌کرد، اما حالا این شرکت آن را با جلسات مایکروسافت تیمز، گوگل میت و سیسگو وبکس (Cisco Webex) ادغام کرده است. این ابزار، بسته به اینکه شما روی چه پلتفرمی جلسات خود را برگزار می‌کنید، یک ابزار بسیار مفید و کارآمد است.
مطالب مرتبط:جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد
گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد
همانطور که احتمالاً می‌دانید، برنامه زوم در حال حاضر قابلیت‌های رونویسی شخص ثالث ارائه می‌کند، در حالیکه مایکروسافت تیمز دارای ابزار رونویسی اختصاصی خودش است. اگر شما هم‌اکنون از یکی از این سرویس‌ها استفاده می‌کنید، اضافه شدن قابلیت Otter Assistant به آن‌ها تغییری در کارکرد آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.
با ..

ابزار رونویسی Otter.ai با مایکروسافت تیمز و گوگل میت ادغام شد

ابزار Otter.ai به‌لطف انجام یادداشت‌های مبتنی بر یادگیری ماشین تبدیل به یکی از محبو‌ب‌ترین ابزارهای رونویسی دنیا شده است. همچنین قابلیت پولی Otter Assistant این ابزار به شما کمک می‌کند تا از مطالب یک جلسه آنلاین رونویسی کنید. پیش از این، Otter Assistant فقط با جلسات اپلیکیشن زوم کار می‌کرد، اما حالا این شرکت آن را با جلسات مایکروسافت تیمز، گوگل میت و سیسگو وبکس (Cisco Webex) ادغام کرده است. این ابزار، بسته به اینکه شما روی چه پلتفرمی جلسات خود را برگزار می‌کنید، یک ابزار بسیار مفید و کارآمد است.

مطالب مرتبط:

  • جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد

  • گزینه آپلود لوگوی شرکت به مایکروسافت تیمز اضافه می گردد

همانطور که احتمالاً می‌دانید، برنامه زوم در حال حاضر قابلیت‌های رونویسی شخص ثالث ارائه می‌کند، در حالیکه مایکروسافت تیمز دارای ابزار رونویسی اختصاصی خودش است. اگر شما هم‌اکنون از یکی از این سرویس‌ها استفاده می‌کنید، اضافه شدن قابلیت Otter Assistant به آن‌ها تغییری در کارکرد آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

با این‌حال، اگر شما در حال برگزرای جلساتی بر روی پلتفرم‌های متعدد هستید و از ابزار Otter.ai نیز استفاده می‌کنید، قابلیت Assistant این ابزار یک روش آسان برای نگهداری همه یادداشت‌ها در یکجا خواهد بود. این یادداشت‌ها، همانند قابلیت رونویسی مایکروسافت تیمز، برای مشاهده زنده نیز قابل‌دسترس خواهند بود و شما همچنین خواهید توانست در حین برگزاری جلسه این یادداشت‌ها را جستجو کنید. البته برای استفاده از قابلیت، شما نیاز به پرداخت پول و همچنین استفاده از یک برنامه Otter Business خواهید داشت. قیمت اشتراک این ابزار، ۲۰ دلار در ماه است که قابلیت‌های زیادی از جمله لغات اختصاصی، ایمپورت کردن صدا‌ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

منبع: The Verge

۰۰

ارون گروپس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.