آینده در گوش شماست: بازار هدفونهای بیسیم (TWS) تا ۲۰۲۸ همچنان میتازد

پیشبینی هیجانانگیز: بازار هدفونهای بیسیم (TWS) تا ۲۰۲۸ به رشد خود ادامه میدهد گزارش جدید Counterpoint Research حاکی از آن است که با وجود ورود هدفونهای بیسیم (TWS) به مرحله بلوغ بازار، این صنعت تا سال 2028 همچنان شاهد رشد خواهد بود! آیا میدانستید کدام برندها پیشتاز هستند و چه چیزی این رشد را هدایت
پیشبینی هیجانانگیز: بازار هدفونهای بیسیم (TWS) تا ۲۰۲۸ به رشد خود ادامه میدهد
گزارش جدید Counterpoint Research حاکی از آن است که با وجود ورود هدفونهای بیسیم (TWS) به مرحله بلوغ بازار، این صنعت تا سال 2028 همچنان شاهد رشد خواهد بود! آیا میدانستید کدام برندها پیشتاز هستند و چه چیزی این رشد را هدایت میکند؟
بر اساس آخرین گزارش Counterpoint Research، فروش هدفونهای TWS در سال 2025 رشدی 3 درصدی را تجربه خواهد کرد و این روند مثبت تا سال 2028 ادامه خواهد داشت. با وجود اینکه این دسته از محصولات وارد فاز بلوغ خود شدهاند – یعنی اوج فروش و افزایش رقابت – هنوز فضای قابل توجهی برای رشد وجود دارد، به ویژه در بخش مدلهای ارزانقیمت (زیر 50 دلار).
Counterpoint پیشبینی میکند که بازارهای نوظهور در سالهای آتی موتور محرک این رشد خواهند بود، در حالی که شاهد کاهش تقاضا برای هدفونهای TWS پریمیوم (بالای 150 دلار) هستیم.
سهم بازار برندهای برتر: اپل پیشتاز، شیائومی در تعقیب
اپل همچنان پیشتازی خود را حفظ خواهد کرد و سهم 21 درصدی از کل محمولههای جهانی TWS در سال 2025 برای آن پیشبینی میشود. انتظار میرود AirPods Pro 3 که در آینده عرضه میشود، کاربران نسلهای قدیمیتر ایرپادز را به ارتقا ترغیب کند. همچنین، AirPods 5 (نام موقت) که شایعه شده در سال 2027 معرفی خواهد شد، میتواند به عنوان عامل اصلی رشد برای کوپرتینو عمل کند.
شیائومی نیز به لطف تنوع سبد محصولات هدفونهای خود و حضور تثبیتشده و کانالهای فروش گسترده، پیشبینی میشود 8 درصد از کل محمولههای جهانی TWS را در سال جاری به خود اختصاص دهد.
در مقابل، انتظار میرود سهم بازار برند هندی boAt audio کاهش یابد، چرا که مخاطبان اصلی آن یعنی خریداران بار اول، عمدتاً جذب شدهاند و این برند با رقابت شدید برندهای چینی روبرو است.
سامسونگ با بهرهگیری از اکوسیستم گلکسی خود و بهبود قابلیتهای حذف نویز و ویژگیهای هوش مصنوعی، به رتبه چهارم در سهم بازار صعود خواهد کرد.
JBL نیز با سهم تخمینی 4 درصدی، فهرست پنج برند برتر را تکمیل میکند که این امر ناشی از رشد مثبت در سه ماهه اول سال در هند و افزایش تقاضا برای هدفونهای ارزانقیمت آن است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0